Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S Spletnim mestom upravlja podjetje DAISYLAND, Simona Svetina s.p., Šmartno pri Slovenj Gradcu 96B, 2383 Šmartno, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Podatki podjetja:
DAISYLAND, Simona Svetina s.p.
Šmartno pri Slovenj Gradcu 96B
2383 Šmartno
Davčna št.: 32108826, Podjetje je zavezanec za DDV
Matična št.: 8671141000
Vpis v Ajpes, izpostava Trbovlje: 1.7.2020, številka vpisa: 316-12-02366-2020/2

Telefon: 041 900 267
Email: info@delcon.si

 

 

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

  način plačila in dostave,

- časovno veljavnost ponudbe,

- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba na spletnem mestu ažurira in spreminja pogosto in hitro.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- z nakazilom na račun podjetja DAISYLAND, Simona Svetina s.p., Šmartno pri Slovenj Gradcu 96B, 2383 Šmartno (po ponudbi / predračunu). V tem primeru boste na vašo e-pošto skupaj z obvestilom o naročilu prejeli tudi podatke za nakazilo. Takoj, ko bomo prejeli nakazilo na naš transakcijski račun, vam bomo poslali naročene izdelke s priloženim računom. O plačilu nas lahko obvestite na info@delcon.si

- s plačilnimi oziroma kreditnimi karticami Visa, Mastercard; ob izbiri plačila boste preusmerjeni na varno povezavo, kjer boste vpisali podatke o vaši kartici in dokončali nakup;  vaša kreditna kartica bo bremenjena po oddanem naročilu. Naš partner je podjetje Stripe Payments Europe Limited, The One Building  Grand Canal Street Lower, Dublin 2Co. Dublin, Irska. Več na  www.stripe.com.

Naročeno blago lahko na katerikoli banki ali Pošti Slovenije plačate z nakazilom na transakcijski račun podjetja DAISYLAND, Simona Svetina s.p., Šmartno pri Slovenj Gradcu 96B, 2383 Šmartno.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Podano naročilo za nakup pomeni sklenitev prodajne pogodbe. Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se arhivira na sedežu podjetja DAISYLAND, Simona Svetina s.p., Šmartno pri Slovenj Gradcu 96B, 2383 Šmartno pri Slovenj Gradcu ter na strežniku spletne trgovine. Pogodbe in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na info@delcon.si kadarkoli v roku 5 let od opravljenega naročila. Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

 

Cene

Vse cene izdelkov so cene spletne trgovine podjetja DAISYLAND, Simona Svetina s.p., Šmartno pri Slovenj Gradcu 96B, 2383 Šmartno. Uporabnik postane z registracijo v spletno trgovino. Cena v spletni trgovini je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine podjetja DAISYLAND, Simona Svetina s.p., Šmartno pri Slovenj Gradcu 96B, 2383 Šmartno. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

 

Cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Pridržujemo si pravico do spremembe cen in tehničnih opisov izdelkov brez predhodnega obvestila.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

Postopek nakupa

Naročanje je zelo enostavno! Na naši spletni strani lahko oddate naročila štiriindvajset ur na dan.

Pred začetkom postopka naročanja, si prosim oglejte pogoje glede dostave in načinov plačila.

Izdelki so na voljo preko navigacije. V kolikor ste izbrali željeni izdelek, ga s klikom na gumb V košarico, oddate v Košarico za naročilo.

Nato v zgornjem desnem kotu pod Moja košarica kliknite na gumb POGLEJ KOŠARICO. V košarici lahko naročenim artiklom spremenite pred oddajo naročila količine ali pa jih z naročila umaknete. V ta namen so vam na desni zraven količine dve ikoni. Prva ikona prikazuje dve puščici v krogu. Z njo posodobite količino v kolikor ste jo artiklu spremenili. Druga ikona prikazuje križec v krogu. Znjo odstranite artikel iz košarice.

Za nadaljevanje postopka naročanja kliknite v Moji košarici na gumb BLAGAJNA. Znotraj Moje košarice se prav tako nahaja gumb NA BLAGAJNO, ki ima enako funkcijo. Sedaj boste pričeli s procesom naročanja, ki je razdeljen na 6 korakov. Od koraka 1 do koraka 6.

 

KORAK 1: BLAGAJNA - MOŽNOSTI

V kolikor ste naš redni kupec oz. ste pri nas že nakupovali, se lahko enostavno prijavite z vašimi podatki. V ta namen uporabite prijavo Obstoječa stranka.

V primeru, da ste naša nova stranka, uporabite prijavo Nova stranka in odklukajte Registriraj račun.

V primeru nakupa kot gost, prav tako uporabite prijavo Nova stranka in odklukajte Nakup kot gost.

  • OBSTOJEČA STRANKA:
    V polje Email vpišite vaš elektronski naslov in v polje Geslo. V kolikor ste geslo pozabili, kliknite na polje Pozabljeno geslo?. Če kliknete na Pozabljeno geslo, vas sistem vpraša za elektronski naslov, na katerega vam bomo poslali povezavo za spremembo gesla. Kliknite na PRIJAVA , če ste izplnili polji Email in Geslo. Sistem vam prikaže KORAK 2: PODATKI NOSILCA RAČUNA.
  • NOVA STRANKA:
    Odklukjate polje Registriraj račun. Sistem vam prikaže KORAK 2: PODATKI NOSILCA RAČUNA, kjer boste vnesli osebne podatke, naslov, geslo, opcijsko: ime podjetja in davčno številko. Ko ste polja izpolnili morate klikniti na polje Captcha, kjer sistem preverja, da niste robot. Nato kliknite na gumb NADALJUJ.
  • NAKUP KOT GOST:
    Odklukajte polje Nakup kot gost. Sistem vam prikaže KORAK 2:: PODATKI NOSILCA RAČUNA, kjer boste vnesli osebne podatke, naslov, opcijsko: ime podjetja in davčno številko. V kolikor bo naslov za dostavo drugačen, prosim pustite polje Naslov plačnika je enak naslovu prejemnika prazno. Ko ste polja izpolnili morate klikniti na polje Captcha, kjer sistem preverja, da niste robot. Nato kliknite na gumb NADALJUJ.

 

KORAK 2: PODATKI NOSILCA RAČUNA

Podatki nosilca računa so opisani pod Korakom 1 pod Nova stranka ali pod Nakup kot Gost. Pri prijavi kot Obstoječa stranka, vam sistem ponudi v Koraku 2 že vpisane naslove v Imeniku, ki jih samo izberete v polju Uporabljam obstoječi naslov. Lahko pa vpišete tudi nov naslov in kliknete na polje Uporabil(a) bi nov naslov. Sistem pri slednjem prikaže nova polja, kjer vnesete nove osebne podatke, naslov, opcijsko: ime podjetja in davčno številko. Nato kliknite na gumb NADALJUJ.

 

KORAK 3: PODATKI O DOSTAVI

V kolikor nakupujete kot gost ali kot nov uporabnik se prikažejo v Koraku 2 polja za vnos osebnih podatkov in naslova za dostavo. Opcijsko lahko vnesete še ime podjetja in davčno številko.
Če ste prijavljeni kot registriran uporabnik lahko izberete iz Imenika v polju Uporabljam obstoječ naslov željen naslov. Lahko pa dodate nov naslov za dostavo s klikom na polje Uporabil(a) bi nov naslov . Če izberete slednjega se vam prikažejo polja, kjer vnesete nove osebne podatke, naslov in opcijsko: ime podjetja in davčno številko.

Nato kliknite na gumb NADALJUJ.

 

KORAK 4: IZBIRA DOSTAVE

Pred začetkom  postopka naročanja si oglejte prosim pogoje glede dostave.

V tem koraku izberete želen način dostave.
V kolikor je vrednost naročenega blaga višja od 10.00EUR (z DDV) se vam strošek prevoznine ne zaračuna.
Pri nižjih vrednostih nakupa lahko izbirate med osebnim prevzemom ali prevozu z GLS, ki je v primeru plačila po predračunu, s kreditno kartico enoten in znaša 2.99EUR (z DDV).

V polju Opombe k vašemu naročilu nam lahko napišete dodatne opombe k vašemu naročilu. Te predstavljajo dodatne informacije za naš logistični center.

Nato kliknite na gumb NADALJUJ.

 

KORAK 5: IZBIRA PLAČILA

Pred začetkom postopka naročanja si oglejte prosim pogoje glede načinov plačila.

V tem koraku izberete želen način plačila.

  • plačilo s kreditno / debetno kartico (3D in SCA zavarovano) STRIPE
    Plačilo opravite s kreditno kartico preko spletnega plačilnega vmesnika STRIPE. Pri spletnem plačilu s kreditno kartico vam ni treba plačati dodatnih stroškov. Na spletu lahko plačujte z debetno ali kreditno kartico (MasterCard in Visa). Bodite pozorni na vnos podatkov, ter da sledite vsem korakom in zaključite plačilo.
  • Preko spletne banke  oziroma po predračunu
    Po oddanem naročilu vam bomo poslali na vaš elektronski naslov predračun. Znesek nakažete na bančni račun podjetjeja Simona Svetina "Daisyland" Šmartno Pri Slovenj Gradcu 096B 2383 Šmartno Pri Slovenj Gradcu. Pri tem načinu plačila se lahko proces dostave podaljša za 1~2 delovna dneva oziroma za čas prejetja plačila na transakcisjki račun podjetja Simona Svetina "Daisyland" Šmartno Pri Slovenj Gradcu 096B 2383 Šmartno Pri Slovenj Gradcu.

V polju Opombe k vašemu naročilu nam lahko napišete dodatne opombe k vašemu naročilu. Te predstavljajo dodatne informacije za naš logistični center.

Nato kliknite na gumb NADALJUJ.

 

KORAK 6: POTRDI NAROČILO

Pred oddajo naročilo, preverite pravilnost naročila s klikom na Moja košarica v zgornjem desnem kotu, kjer se vam izpiše pregled celotne vsebine naročila vključno s količino in ceno. Preverite pravilnost naročila! V kolikor ste izdelek nepravilno izbrali, ga odstranite iz Košarice s klikom na ikono s križcem v krogu, ki se nahaja desno od artikla . V kolikor želite spremeniti artiklu količino, to popravite v polju količina in in nato kliknete na ikono s puščicama v krogu, ki se nahaja desno od artikla. 

Za nadaljevanje postopka naročanja kliknite v Moji košarici na gumb BLAGAJNA.  Znotraj Moje košarice se prav tako nahaja gumb NA BLAGAJNO, ki ima enako funkcijo.

V naslednjih poljih izberete naslov za dostavo ter izberite željen način plačila.

Pred klikom na gumb Naročilo z obveznostjo plačila se vam v spodnjem delu obrazca izpiše povzetek vašega naročilo, ki ga s klikom na gumb Naročilo z obveznostjo plačila tudi uspešno zaključite. S tem je vaše naročilo oddano.

Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o naročilu. Vaše naročilo bo obdelano v najkrajšem možnem času.

 

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake

 

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.

 

PRAVICA ODSTOPA OD NAKUPA/POGODBE, VRAČILO KUPNINE

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od naročila. Kupec lahko blago vrne na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@delcon.si

Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu ter vračilu blaga.

Kupec naj ob vračilu blaga priloži račun za blago, osebne podatke ter transakcijski račun, kamor se bo kupnina vrnila. Obrazec za vračilo najdete TUKAJ

 

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Vso blago, ki je na zalogi, pošljemo iz naše trgovine v roku 2-5 delovnih dni, največkrat pa naslednji delovni dan.

Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Prevzem blaga je možen tudi na sedežu podjetja DAISYLAND, Simona Svetina s.p., Šmartno pri Slovenj Gradcu 96B, 2383 Šmartno, vsak delavnik med 17:00 in 20:00, ob predhodni najavi na 041/900-267 pa tudi ob drugih urah in dneh. V tem primeru ne zaračunamo stroškov dostave.

Z nakupom in izbiro dostave z dostavno službo se kupec strinja, da se zaradi lažje komunikacije med njim in dostavno službo na dostavni obrazec zapiše telefonska številka, ki je bila podana ob nakupu.

Če z dostavo ne bi bili zadovoljni ali pa bi prejeli neustrezen ali poškodovan paket, ga že ob prevzemu zavrnite in nas prosim kontaktirajte, da vam blago zamenjamo.

V kolikor niste kupili izdelka, pri katerem je navedena brezplačna dostava, strošek dostave plača kupec oziroma prejemnik blaga. Dostava se vrši večinoma v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah – lahko vam pošljemo paket tudi na delovno mesto. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko na katero ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM), saj vas bo dostavna služba predhodno poklicala.

Kadar znesek nakupa poravnate preko spleta ali banke in izberete dostavo naročenega na vaš dom, prične dobavni rok veljati. Kupec oziroma prejemnik skupaj poravna znesek nakupa in dostave. Ko bomo naročilo predali dostavni službi, boste obveščeni s strani e-pošte kakor tudi telefonsko. 

Ob nakupu v vrednosti 10,00€ ali več, vam kupljeno blago dostavimo brezplačno. Za nakupe do 10,00€ obračunamo znesek dostave v vrednosti 2,99€ z DDV.

V kolikor niste kupili izdelka, pri katerem je navedena brezplačna dostava, strošek dostave plača kupec oziroma prejemnik blaga.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.


Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

pošiljatelj bo jasno razviden,

različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.


Mnenja / komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika. Mnenja in komentarje pošljite na e-naslov delcon.si

 

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

 

Naročilo


Za nakupovanje v spletni trgovini obiskovalec spletne strani najprej opravi registracijski postopek. Z registracijo pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima lahko ob vsakem obisku spletne trgovine dostopa tudi do svojega računa (profila). Geslo je tajno in znano le uporabniku.

Izdelek na naši spletni strani naročite s klikom "v košarico". Vsebino košarice lahko kadarkoli pogledate, izdelke dodate ali izbrišete. Vrednost izdelkov v košarici se sproti sešteva. Enostavna sprotna navodila vas vodijo od izbire izdelke do plačila in konca nakupa. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku dveh ur po naročilu. Prikaz dobavljivosti izdelkov na spletni strani je informativnega značaja in se lahko do obdelave naročila spremeni. V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan, zato vas prosimo za razumevanje. O tem vas bomo obvestili v čim krajšem času.

V spletni trgovini delcon.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in fotografije embalaže. Podjetje DAISYLAND, Simona Svetina s.p., Šmartno pri Slovenj Gradcu 96B, 2383 Šmartno pri Slovenj Gradcu lahko v primeru, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti. Naročilo se zavrne, če ni oddano v skladu s pravili nakupa.


PRAVICA DO ODSTOPA OD IZVEDBE NAROČILA

Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka na zalogi v procesu obdelave naročila, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani nemudoma obvestili po elektronski pošti.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

DAISYLAND, Simona Svetina s.p., Šmartno pri Slovenj Gradcu 96B, 2383 Šmartno skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/18).

DAISYLAND, Simona Svetina s.p., Šmartno pri Slovenj Gradcu 96B, 2383 Šmartno kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr. 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in direktive 2009/22/ES. 

 

Želimo vam prijetno nakupovanje!

Za vaše ljubljenčke le najboljše, hrana Delcon.